Irinuca vorbeste despre prima ei aparitie la tv6

Iulie 4, 2010 la 4:15 pm | Publicat în Media | Lasă un comentariu
Etichete: , , , , ,

Luni 28 iunie am fost invitata cu prietenele mele de la Asociatia Emovere (care au grija de site-ul meu www.alimenatiecopii.ro) la emisiunea „Mamici si bebici” de la www.tv6.ro.

Mi-am facut o noua prietena, pe Bianca Vacariu, realizatoarea emisiunii. Mi-a placut tare de ea si desi nu am mai fost in direct la o emisiune TV nu am avut prea mari emotii.

Nici nu stiu cum a trecut timpul. Se vorbea despre acele probleme pe care le tot aud in discutiile parintilor, mai peste tot.

Ce fel este bine sa mananace copiii ca sa fie sanatosi. Si pentru ca mie imi place sa fac impreuna cu mami mancare, dupa retete de pe site-ul www.alimentatiecopii.ro si evident ca m-am laudat cu asta, s-a lansat ideea unui concurs de filmulete cu copii, care fac mancare impreuna cu parintii lor.

Eu deja am pregatit pentru emisiunea urmatoare (9 iulie, ora 16:00 la adresa www.tv6.ro) o reteta delicioasa pe care te invit sa o vizionezi si sa o prepari si tu.

Este si gustoasa si usor de facut.

Cu drag, Irinuca !

Cateva imagini din culisele de la tv6.ro

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

