Video :Irinuca recita Luceafarul de Mihai Eminescu

Decembrie 5, 2010 la 6:09 pm | Publicat în Media | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , , ,

Sunt Irinuca si am inregistrat pentru copii si parinti poezia mea preferata – Luceafarul de Mihai Eminescu. Inca nu am invatat toata poezia, dar promit ca pana anul viitor o voi sti pe toata.

Stiu ca nu voi putea sa il vad diseara pe Mos Nicolae sa ii recit aceasta poezie, asa ca o voi posta aici pe blog, poate o vede Mos Craciun.

Imi place sa invat poezii si sper ca interpretarea mea sa fie pe gustul multora dintre copii.Multumesc mami pentru ca m-ai ajutat sa invat Luceafarul! Multumesc pentru grija si rabdarea pe care o ai cu mine!

Va urez ca Mos Nicolae sa va aduca tot ce este mai bun si mai sanatos!
Va iubesc copii si parinti si va transmit toate gandurile mele curate!
1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] (Mihai Eminescu, 1879, 1 septembrie) […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

