In vizita la Bacania Veche

Februarie 9, 2011 la 10:32 am | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

Cum ieri a fost o zi minunata pentru a ma plimba si bucura de acest inceput de primavara am mers impreuna cu Asociatia Emovere la Bacania Veche, am descoperit acolo un peisaj rustic si intim si am fost intampinati cu caldura de sociabilul Marius Tudosiei care ne-a fost gazda pe tot parcursul vizitei

Domnul Marius Tudosiei descrie atmosfera  Bacaniei Veche in urmatoarele cuvinte  Gusti ceva, schimbam o vorba, te uiti prin rafturi si vitrine… Si-abia atunci vei intelege povestea asta! Te astept!

Cel mai mult mi-a placut bucataria si oamenii ce i-am intalnit acolo.

Marius, pentru ca astfel mi-a zis sa ii spun , mi-a oferit prajituri si biscuiti cu ciocolata, insa eu am refuzat si am ales merele ecologice. Marius a ramas uimit ca nu imi plac dulciurile, consum foarte putine dulciuri, deoarece mami spune ca nu sunt sanatoase pentru copii de varsta mea. Unele alimente sunt pentru oameni mari.

Mi-a placut la Bacania Veche si sigur  ii voi mai face vizite .

Pe Facebook mai multe poze !


Această prezentare necesită JavaScript.


Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

