Irinuca te provoaca la sport in anotimpul rece!

Octombrie 12, 2011 la 7:46 am | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu
Dragi prieteni,
Toamna aceasta copii Campioni ai sanatatii din toata tara sunt invitati sa ne scrie la adresa irinuca@emovere.eu. despre actiunile sportive la care au participat in 2011. Asteptam fotografii si povesti care sa inspire si alti copii in alegerea unui mod de viata sanatos. Cu idei din istorisirile voastre, prietenii mei de la Asociatia EMOVERE, Ro Club Maraton si Revista BABY vor pregati pentru sezonul urmator alte intalniri ale Campionilor sanatatii in locuri unde nici eu nu am ajuns pana acum, ca sa impart din merele mele gustoase si sanatoase. Cine stie, poate ca odata cu venirea frigului ne vom vedea pe gheata sau la sanius. Mie imi place sa fac miscare in orice anotimp. Scrie-mi daca ai idei despre cum putem continua sa facem sport tot timpul anului, mai ales ca acum deja a venit frigul si nu prea mai pot alerga in parc.
Cu drag,
Irinuca
Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

